Już prezencja sklepu przed lokalem bardzo mocno wpływa na to, czy klient wejdzie do środka, czy jednak poszuka czegoś innego. I bardzo podobnie sprawa wygląda, gdy klient znajdzie się już w środku. W takim wypadku kilka chwil w sklepie wystarczy do tego, by klient uświadomił sobie czy jest tutaj po raz 1-wszy i ostatni, czy jednak wróci na ponowne zakupy. Wp ływ na to mają chociażby sklepowe listwy cenowe. Czy kiedykolwiek zwróciłeś uwagę na to, że pomarańczowe naklejki z cenami są znacznie bardziej kuszące niż żółte? Udowodniono, że stosowanie pomarańczowych etykiet może zwiększyć sprzedaż danego produktu o kilkadziesiąt procent. Dosłownie jeżeli będzie to wyłącznie kilkuprocentowa promocja. W sklepie na prawdę istotna jest również wolna przestrzeń dla klientów i pracowników. Wszyscy muszą czuć się swobodnie, a mimo to muszą znajdować się wszystkie produkty wystawione na sprzedaż. By wszystko pomieścić na półkach sklepowych, powinniśmy używać przestronne półki sklepowe, które są funkcjonalne i gwarantują sporo wolnego miejsca. Ułożymy na nich zarówno artykuły spożywcze, jak i sprzęty RTV AGD. Zwrócić musimy jedynie uwagę na parametry techniczne, ponieważ specyfikacja dotycząca wytrzymałości a także warunków przechowywania może być zmienna. Warto do takich półek i re gałów sklepowych kupić również miłe dla oka listwy cenowe. W ten sposób zadbamy o idealną prezencję w sklepie.
Warto sprawdzić: wyposażenie sklepów.